Ack Värmland du sköna!

nu mina kära vänner sitter jag hemma i svanskog hos mamma!:)
åkte med linus upp, vill inte vara själv nere i uddevalla:(
så snällaste söta Jennie passar min pelle, så vi lämnade av han på vägen!:)
Jennie har ju oxå en kattunge så nu har nog Pelle kul:) hihi

Linus älskling har gått och lagt sig och jag ska snart krypa ner jag oxå.
sjukt trött. i morgon ska jag upp tidigt och åka till Min Mikaela som jag saknat riktigt mycket!
ska umgås hela dagen sen ska jag nog stanna däröver natten.
och på Tisdag ska jag med Bäste Johanna som jag oxå saknar till IKEA!:) så då blir det en galen heldag;)
och på onsdag tänkte jag ringa Sofie, min skridsko prinsessa com jag med saknar;) så vi akn åka skridskor lite!:)
så nu har jag denna veckan planerad iaf;) fredag blir det Party igen, 18 år kalajs för Maggie i B-fors!:)
ser framemot veckan!:)

God natt sov gott!
Finns ingen jag älskar så mycket som dig!
Linus!

Jennie skicka en sötisbild!:)


Hennes lilla syns knappt:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0