god morgon!

hahah, sitter här och kollar igenom kommentarerna 2oo9.
och även fast de är anonymt så kollade jag upp ID adressen.
och det är väldigt intressant att det typ bara är en människa som skrivit alla kommentarer.
tagit åt sig fast det inte alls handlar om henne för fem jävla öre. haha.
visst vet jag att hon älskar allt jag gör och brukar gå i mina fotsteg men hur orkar människan ta åt sig allt
och lägga sig i? haha visst jag är riktigt bra på att bråka med människor och lägga mig i.
men jag gör de då inte anonymt! jag går inte in på andras bloggar och skriver anonyma grejer.
ja står för de om jag har något att säga. det jag egentligen vill komma fram med är att jag lider
med personen. hon vågar ingenting själv.. ingenting.
sluta tracka ner på människor som är mycket starkare än dig själv..
och sluta vara så nyfiken. jag vet:  skaffa dig ett liv!:D ett EGET!!!!!

Iaf så nu har jag fått skrattat av mig, eller ah denna människan har man ju skrattat åt under hela året så:)
och de är ju inte så konstigt! haha

jätte fint väder ute, ska duscha nu och sen fräscha till mig.
ska försöka få med älskling ut och gå! ska ju börja nytt liv.
men just nu är han i garaget för ovanlighetens skull!;) hörs senare:)

PussPuss







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0