Helg!

hej hopp.

Fredag: hel dag i skolan.:/
sen hem snabbt äta pussa hej då till Älskling och pelle, sen kom magda och hämtade mig och så åkte jag med henne hem till Jennie!:) åkte omkring lite och sladda med bilen.. gaaanska cooola!! och ett u tre så satt vi fast i en snödriva så vi fick skotta fram oss med en spade?! haha tänk tre frisör tjejer och en gamla 240 hahahahahah
måste sett jätte kul ut;P tur maggie är från bonneland;) hahahah
ah sen kom pappa och hämatde mig i brohögen, sen åkte vi hem och där hemma var sofie:)
så v hade mys fredag, pratade om allt tog en promenix och kikade lets dance! mysigt:) ♥

Lördag: Sofie kom runt 1-2 vi gjorde oss i ordning och så sen vid 4 drog vi till Säffle, jag skulle jobba och sofie göra annat, men det slutade med att sofie satt på donken ett X antal timmar ändå;) kul jobb dag!
gick från mcd runt 01:00 sofie och Emil var snälla och följde mig hem till kusin!:) hade riktigt tjejsnack;) fick reda på massa roligt hahaha.

Söndag: vaknade hos kusin, hon kom upp med frukost på sängen!:) hur gosii?
sen iväg direkt till jobbet, VÄLDIGT mycket folk. men det fick bra och jäkligt fort!:) pappa kom och hämtade mig och sofie, väl hemma blev det att sova middag.:) och nu sitter jag här.

Förövrigt känns allt skit!
over and out!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0