Mys dag!

Tema dagen i skolan va riktigt tråkig! självförtroende grejjs, EGO!
inte min starka sida här i livet, men de är väl detta projekt är till för.;) att få bättre självförtroende!
äh de funkar inte på mig iaf, efter alla år hos Kuratorn utan resultat:P haha

efter skolan åkte jag och Magda ut till Torp! fick ju in lönen idag!
så jag åkte ut och brände dom;) 
fick med mig :
* En jeans skjorta från Gina
* Cardigan Gina
* En långärmad grej Gina
* smink, Brunkräm, rouge, body lotion mm
*2 midje bälten, bruna H&M och Gina
* klänning, bikbok
* En katt transport bur
* Massa godis och leksaker Till Pelle;) haha

sen säker mer:P

nu ligger  jag själv hemma i soffan med tända ljus och chokladpudding & kollar på Paradise!:)
Love it. 





Saknar min Linus ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0