Slaaaaaaddd

jupp.
vi sket i torp förut och ringde maggie ist så vi åkte ut och körde:)
haha åkte upp till bilprovningen så jag fick vara en i gänget och köra lite:)
gick ganska okey faktiskt, med tanke på att jag inte kört växlad bil mer än ett par gånger. 
Älskling lärde mig även att sladda och ja det gick väl också okey. ahha roligt var det iaf:)
nu sk ajag verkligen hem i helgen och köra massor. börjar bli mer taggad nu till körkort.
fast har fortfarande illamående känslan kvar. fast egentligen är det nog bara dåligt självförtroende.
jag skäms så när jag ska göra något jag inte klarar av. eller ah när någon typ ger mig kritik eller berättar hur jag ska göra. då vill jag bara gråta. haha så vi får väl se vart de slutar:P jag vill ju vara Bäst på allt med engång!
haha de roliga är att jag inte ens är bra på något! eller jo SOVA:D det är min grejj här i livet:)

aja, sen blev det lite häng hemma i soffan med älskling.
gick över till lätt och var hos henne en timma kanske:)

nu ligger jag i soffan, halv rädd efter som pelle är väldigt rädd för mig och reser ragg mot mig.
tänk om det sitter ett spöke bredvid mig som han blir rädd för? han ser seriöst skit rädd ut.:(
haha fast nu käkar han broccoli:) haha
det är väl jag som ser ut som ett spöke antar jag...

OCH!!!! en sak till en riktigt rolig grej somjag egentligen inte borde skriva här men va fan;)
får ju bju på sig själv i bland! 
förut när jag gick på toa så satte jag mig och pissa med trosorna PÅ!!! hahahah
ja är ju så jävla blåst. hur äckligt är inte de!! uuuh hahahahhahahahhaha
jag satt och skratta så jag grinade floder, så linus kommerin springandes och fattar ingenting.
och när jag lyckades få fram vad de var så säger han " jag hoppas fan du skojjar hahahahahhahah
du är sjuuuk! hahaha" 
ah så båda två typ dooog hahahha

god natt nu!=)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0