Sommar.

Underbart med Sommarlov.!
Sova länge sen inte göra ett skiit! de är så jag vill ha de;)
hehe, jobbar faktiskt en del. enbart helger men va fan pengar rullar in!
Har fått ur lite skit i lägenheten i Ua, snart så säger vi hej då!
ska bli skönt att komma hem till mamma. ser ut som att ajg får bo hemma i höst med.
Blir så trött på mig själv att jag ska vara en Toffel och Andra bara kan lämna skeppet direkt.!
varför gjorde inte Jag oxå?
Men ingen är gladare än jag för det;)
Vi har fått ett radhus, men såklart så har vi inte vart nere i Ua på så länge så när vi öppnade posten skulle man ha svarat SäBo innan 11 juni.:/ blir så himla Trött!
ska ringa och försöka Ordna det i morgon:) Håller tummarna.


Nu blir det grillat.
Puss



Kommentarer
Postat av: Carro

söt blogg!<3

2010-08-07 @ 13:59:32
URL: http://schnyggastee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0