en snabb sväng hem

åkte hem en snabbis till Mamma igår, körde hem från åmål:)
åkte runt lite där ochså:)
senare käkade vi god middag och gosade framför tv:)
somnade tidigt! upp tidigt i morse, körde till syrran, sen runt lite här ochdär!
klippte amanda, tjänade lite pengar.
sen hem igen och packa i ordning lite, käkade lite sen körde jag ner till åmål.
åkte inne i stan en sväng pakerade också!:)
handlade med lite gott och matsäck till i morgon!:)
för i morgon kl 7 bär det av mot Elmia och jönköping!
denna helgen är det frisör mässa:) ska bli roligt.
längtar dock mer rill bilelia, då drar jag och mina brudar ner:) ska bli skoj!
TAGGGAD!

nu ska jag lägga mig och läsa lite i körkortsboken, ha inte så himla mycket kvar nu:)
ska gosa med Pelle oxå, nu när han för engångskull är snäll!

Ha en bra kväll! 
Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0