lite allt möjligt

nu var det ett tag sen.
har inte haft min dator sen vecka 7, och jag tycker de är oerhört jobbigt att sitta och nörda dator vi en stationär.
men nu är allt som de ska igen:)

har inte hänt allt för mycket, övningskör lite, har beställt intensiv kurs börjar vecka 18-19=) 
längtar verkligen!:) var i göteborg i går, stan i 4 timmar sen UF mässa:) trevligt! annars har de varit ganska lugnt.

är ensam denna helgen eftersom älskling är uppe i Örebro hos kompisar;)
så jag och pelle har tråkigt just nu.
igår kom Felix, Lätt,Grovis;diana och Linn på besök så vi kollade på film.
Lätt & Felix var även söta och sov över, eftersom jag fått för mig att det spökade;) hihi


just nu är de 2½ män och så kollar jag på massa bilar.
jag vill ha en nu, men har inga pengar och pappa segar sig.
hoppas det står en Saab 9-5 i grusgången den 19 maj:) det ska jag se till!



ska ringa pappa nu och visa denna:)
Perfekt är den:)

Puss 





Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, ja du, det blir då fan många timmar på McD om du ska lyckas få ihop både körkort och bil på samma gång. :) Bara jobba på :)

2010-03-14 @ 19:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0