Måndag

måndag igen, nu vecka 12!
underbart vad tiden går fooort:)
snart är det min tur, min tur, min tur:) att fylla 18 år och få körkort(förhoppningsvis)
jag och mamma satt i helgen och räknade lite på bilar.
jag skulle ju kunna dö för en 9-5,men när vi räknade har jag nog inga pengar att ha en:(
jag har råd att köpa en, jag har råd att skatt/försäkra en, men sen då?
hur ska jag kunna betala bensinen?hahah vill ju gärna ha en bil jag kan köra;)
visst jag har en hel del pengar i månaden eftersom jag jobbar på helger, spec nu när jag fått jobb på mcd ute på torp oxå.
men jag vill väl inte att alla mina pengar ska enbart ska läggas på en bil? jag har ju ett liv oxå.
HAHA.
så nu har jag kollat på golfar.
dom är billiga och köra/försäkra:)
sen är dom ju små söta=)

har läst ut körkortsboken nu , så ska lägga mig och börja om igen:)
känner på mig att detta kommer gå bra, jag tycker det är jätte roligt att läsa.
läser hela tiden! jag är verkligen TAGGAD!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0