ååh äntligen

åh, äntligen min dator igen:)
haha tänk va tråkigt man har en dag utan Internet..:P

dagen igår var bra, skolan sen hem och myste med Cayo. seriöst igår sov jag som en griis.
först sov jag middag när jag kom hem typ till 7, sen var jag vaken till halv 9 typ och sen somnade jag för natten...
sjukt gott i morse när jag vaknade:) var mycket pigg..
tog tåget hem halv 4a, och nu sitter jag här i säffle, ska snart åka till svanskog och klippa jonas mamma.
sen tillbaka hit igen, borde in hemma o hämta kläder meen neej har verkligen ingen lust... mitt HM paket kanske har kommit oxå? hmm kanske får springa in lite snabbt om ingen är hemma. hahah

jaja.
ni får ha en bra kväll.
Puss


det är Nu eller aldrig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0