bye bye beautiful!

orkar inte med att de ska vara så sjukt kallt i denna lägenheten!
ont i halsen har jag o hostar, inte okey att bli sjuk nu igen... hm!
lätt ligger och snoozar bredvid mig så sött, jag tror att jag är för trött för att somna eller något. kan man vara de?

har iaf kikat på ett par avsnitt nu av SATC! 
funderar på att kanske äta lite mat? men finns ju inget goott!
funderar även på om ja ska ta och slänga mig iväg hem eller inte?
vill inte vara ensam inatt så ja får antagligen stanna här nere så jag har Lättan! men då måste jag ju upp kl 6 och åka med bussen kl kvart i 7, frågan är om ja orkar palla mig upp då? lätt har ju sovmorgon så hon kan ju inte slita upp mig..
hahaha får nog börja ta tag i mina morgon problem, måste ju kunna ta mig upp utan att någon drar ur mig ur sängen. haha ja herregud:P

nej nu ska jag gå och rota lite i kylskåpet och se om de har kommit dit något godare sen sist jag kollade:)

Du har skapat kaos i min kropp och jag
ska försöka att göra det rätta utan att såra
dig





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0