blicka framåt och vänd dig aldrig om

ååh idag är de en sån där dag jag skulle kunna skriva mest hela tiden, bara få ur mig allt jag vill få ut.
men jag har insett att de bara blir fel och dumt.
så egentligen borde jag inte..
men efter allt tänkande idag så vet jag vad jag ska göra.
jag måste släppa de, fast jag inte vill..
om det är menat att de ska bli något bra av det här så blir det det, om inte då var de heller inte menat så.
jag kan inte annat än vara den jag är, jag är inget annat människa och jag gör misstag.
visst jag ska ändra mig och visa att jag verkligen vill, men jag tänker inte masa.

after all the things that we've been through
after all the things we got into
I know of some things that you ain't told me
I did some things but that's the old me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0