död emelie

ååh, ja herregud vilken kväll det blev igår...
hm, ångrar idag att jag inte tog dee lugnt, mår som jag förtjänar säger jag bara.
satt uppe hos jonas till en början. jag, kaka, marcus, berggren, jonas.. och adolf oxå.
sen fick dom för sig att åka till kstad, och så blev de.
kom in på Score och jaaa där ballade alla ur. blev för mycket för allihopa....
usch ska sluta hänga med killar, blir för mycket konstiga shots hit o dit.
yes, marcus fixade så han blev utslängd, berggren stod och spydde i ett hörn, jonas försvann och jaa fy fan:P
men tillslut var vi på väg hem, vaknade i svanskog och märkte att de var snöstorm..
sen säffle igen, skulle skynda mig in till jonas för de  var så jävla kallt, och självklart hade jag inte fått med mig nån nyckel o jonas var kvar i kstad. såå emelie fick hänga ute i kylan, sen kom han hem och då var jag inte där så missade honom, så då blev jag utlåst. haha och jonas däckade så gott! och hörde ingeting.
så jag fick väl stå ute i kylan i typ 3 timmar. sen kom jag på att jag kunde gå till Emil haha!
ah lyckades väcka jonas, sprang dit och hämtade A´s nyckel, sen mötte jag honom så gick jag med dit och spenderade natten där! ♥

jaaa och idag har jag bara varit dööd.
ska mysa ner mig under täcket nu o kolla film:)
och ha en lugn kväll..
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0