Lugn lördag

mööms!

ah vi åkte ju till ikea igår då, först åkte jag med till jontes garage i grums och ställde in 240:in för vintern:)
fick med oss massa fint från Ikea, och de blev mycket hemtrevligt:) höhö 
sen satt vi hemma och såg på film, ah och dom andra drack. har inte tagit en enda liten droppe denna helgen jag:) 
duktig idiot:) aja, sen blev det pizza.. sen åkte jag till sneel pojk och mös och kollade på fiilm. the kid. hemsk film, de lilla jag såg:P och nu har jag precis kommit därifrån och ligger hemma hos mamma!
klockan 3 kommer syster med familj då blir det god middag och mys:)

sen ikväll ska jag försöka orka mig ner till Uddevalla:)

ha en bra dag!
Puss Em


Jag gillar de som de är precis just nu. ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0