nostalgiska bilder

det där med att sova funkar inte så braa.. för mycket tankar..
så jag & och min mys lätt är nostalgiska.
vi har suttit och rotat igenom gamla bilder och läst gamla blogginlägg..
shit vad rolig man var:) så liten, söööt och ynkligt.
och Oj vad kär jag var, bara så du vet så känns det så bra att det inte är dig jag saknar längre..
har gått igenom alla bilder på bdb och försökte även med lunar, men va fan dom har ju stängt ner de! eller bytt namn eller nått så kom ju inte in..-_- dåli stil. 
haha så vi har haft de mega mysigt och fått oss endel skratt!:)

hahaha jag orkar inte.
lite bilder från 07 & 08:)


Jennifer & mikaela:) mina sötnosar!



hahah liiiiten


haha hur söta & mini?


allltså vad är dedär för ful keps??! haha


heeerregud, hur kunde man gå runt så där gul7orange?:S


moppetiider;D


egon


hihi


lilla bäääsan som är stor nu:)


muuums... haha


HAHA


frida , ela och jag.. innan våran fest ute i vbro i början utav 08... haha


07, när jag hade tagit hål i läppen för femtioelfte gågnen, GANSKA coool...


kiiingarna på tegner var vi!


kommer alltid älska diig♥mikaela


förlovad miig :o


flyttadein in holgers huset med linkan! ja herreegud


ååååkte vööölvo


var pytteliten:)


skaffade två kissebäbisar(: diesel och mercedes:)






mina bäbisar:)




smyg rökte haha



fjöörtis?


hade mitt äkta långa hår...-_- Saknar de så..:/


Mååånga galna kvällar/nätter med min nina<3

HAHAH jaaaa vad ska man säga?
när man kollar tillbaka på sånt här och läser allt, förstår jag inte varför inte mamma låste in mig..?!
så mycket dumt jag gjorde hela tiden... haha stackars mamma ♥

det är minnen, men dom flesta minnena dom senaste 3 åren saknar jag inte, dom tillhör det förflutna.något jag vill glömma men som ändå alltid kommer finnas där..
jag är så sjukt glad att jag drog mig ur den skiten jag snurrade mig in i, och är så glad för och tacksam att så många hjälpte mig!!
speciellt min Nina & lätt, tack tack, jag älskar er!
och alla er andra oxå!♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0