sjukhuset

good morgon..
uppe med tuppen:) 
Lyckades komma upp helt själv i morse:P typ iaf:)
Drog med mig Emil och så tog vi en promenad upp till sjukhuset.
dom pumpade ur mig 1000 liter blod och kollade tatton , bara hoppas på svar och att dom hittar något fel, men de gör dom ju aldrig..
fast dom vet nog lika väl som jag att felet nog inte sitter däär. vill inte inse de bara...

gick förbi ICA på hemvägen och köpte med frukost, riktig frukost! gott de var med macka och mjölk! haha
Nu ska jag sova en stund, sen ska jag kasta ut killarna så jag kan storstäda! sen ska vi tvätta hela eftermiddagen:)

yeees.
Puss



I don't mind...
I don't care...
As long as you're here



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0