Dag 3

God morgon Goingar!
Sitter på tåget till Åmål nu, har ju praktik idag.
inte ett dugg pepp, idag mår jag hur dåligt som hellst, och känns som huvudet väger 2 kg mer än de ska göra:(
riiiktig huvudvärk har jag oxå! spelar ingen roll hur mycket piller ja slänger i mig!:(
trött som en bara den är jag oxå... okey så nu var de slut på "tyck synd om MIG nu" tiden:)

som sagt praktik, slutar 4, då ska jag med Jonasboi till Säffle och skriva på kontraktet till Lägenheten=)
wiiie=) han ska ta över Ninas  fina underbara lägenhet! kommer bo hos han jämt nu:) Höhö 

Har lite ångest över helgen, kan alla sluta vara torra?? ;(

PussPuss
3:e dagen rökfri!


Min lilla Pelle=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0