Helg

Fredag: Praktik hela dagen, färgade löhåret och hade en ynka kund;) hehe soft fredag.
sen hem, gjorde mig i ordning, sen åkte jag o jonas ner till Joakim och börja dricka lite.
sen blev de säffle ganska tidigt, satt hos Nattis O Eric och tjöta.
seen blev de harrys! väärdelöst!  25 år på övervåningen! hmm kul.
sen hem till svanskog, sen vidare igen, sen hamnade jag i säffle till slut och spenderade natten hos en fin person.

idag har jag låge hela dagen, sooovit ut ordentligt. 
nu på kvällen blev de promenix och pizza!
och nu är jag barnvakt åt söt noelia som ligger o sover så gott:)
snooossa bebis hela natten ska jag göra =)♥

ha en bra lördag!
puss

Jag skulle göra allt för dig tusen gånger om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0