Söndag

hm, inte bakis...
ligger och funderar på vad jag ska göra så här på en söndag när man inte ens är bakis?
ska iaf snart dra mig bort till huset och kia in de:) KUL=)

Igår var de en LUGN kväll, åkte till säffle och feta lite med nina och pratade om allt mellan himmel och jord.
är en del trista saker som händer nu känner jag, men har ingen mer än mig själv att skylla. eller?
Sen drog jag ner till Åmål och sa hej till Andreas och pratade ut om allt även med honom! men åkte ganska snabbt där i från då han , Matte och Martin satt med varsin dator och nördade nått spel! haha
Så jag drog upp till syster, kollade på film o mös,sen somnade jag där på soffan och vaknade i morse av att mina prinsessor kom och gosade med mig=)

Glad att jag har min Nina och andreas! vad skulle jag göra utan er?♥
Fast jag tänkte överlåta mitt tänkande och handlande till er oxå.
för allt jag gör blir snett..

Eller så säger jag bara upp mig från killfronten!
de skulle nog göra livet enklare.

ha nu en bra söndag!
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0