Ge mig helg nu snälla.

Vill ha helg nu , nu , nu!
Kommer bli en awesome helg känner jag på mig!
Fredag blir de martens mys med mina bästa tjejer i säffle, Nina & Noelia:)under förmiddagen.
Sen vid 4a ner till Åmål till jonas jobb, sen drar jag och Boysen till Junkyard i trollhättan:)
Ska se till att pojkarna får snygg kläder!:) dricka på vägen ner och hem, sen blir det nog kalajs på kvällen=)
Sen på lördag blir de lite förkrök i svanskog med bästa killarna, sen vidare till Tuppen, har bokat bord=)
sen harrrys!! 
I ♥ Pojkarna!
Hoppas jag får skaka aaasss med min bästa Nina oxå under kvällen:) 

Kommer bli så bra!
Nu ska jag ta mig ett bad:)
PussPussPuss!

sötnos♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0