Hemma

har precis kommit hem från mamma.
Kändes mycket bättre att vara där idag. Idag kunde hon kolla på oss och prata !:)
Dom hade fått reda vad de var, så nu behandlas hon mot det. och förhoppningsvis blir hon bra snart!
Men hon kommer nog få träna upp tal och på att gå och sånt.
Usch vad hemskt de är att se sin mamma så sjuk och hjälplös ut.:( man kan inte riktigt tro de är sant.
åkte rullstol och fick fram sluddrande ord..:´( Men jag är glad att de gick så bra som de gjorde!
Och bättre kommer de bli, det får ta den tid de tar. men de kommer bli bra!

Nu ska jag lägga mig och se på TV och ta det lugnt. 
Sen kanske med grabbarna till Nytomt och se på film, får se hur trött jag är innan som raver sig hit.
Men nu ska jag hoppa in i duschen!

Ha en bra fredag!
Puuusss♥


Not a million fights could make me hate you...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0