Mamma & Pappa <3

Ligger hemma i sängen hos mamma och pappa.
åkte hem idag eftersom vi var lediga i morgon:)skööönt.
Dagen har varit super bra. började med en riktigt rolig morgon.HAHA
Mina galna tjejer skullle hämta mig hemma i lägenheten i morse för att åka till skolan.
Dom kom med världens musik, plåtdunkandes och dricker ÖL. hur roliga är dom inte? hahah Love them.
älskar de här, Livet är underbart och perfekt!  
Skolan var seg och tråkig.
Efter skolan blev det med öl sen raggen i Uddevalla;)
Sen tog Jag tåget hem vid halv 4, hoppade av i Mellerud och umgicks med olliver & oscar:) 
Var och tränade och åkte snygg bil!
Sen körde han mig till åmål, och jag körde vidare hit:) 

Nu ska jag ta mig en dusch sen ska jag kolla på film:)
I morgon åker jag nog till min älsklings nina och Noelia:) 
Puss


Morgon öl För 18 ååååriga Jennie:)


Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0