Projekt

God morgon!
Blev en liten stressmorgon, vaknade sent.
Nu är det skolan som gäller och Projekt arbete. Om Politik! inte riktigt min grej.
Men det får gå.
Idag ska jag fan gå ut och gå! nu ska jag verkligen börja gå ner i vikt.
innan Studenten/balen ska Emelie vara 10-15 kg mindre!
Och de är lika bra att börja i tid! så idag blir de lite Promenix, så får jag dra igång och springa lite längre fram:P
hehe
Det kommer gå så fort detta året har jag en känsla av.
Studentmössan är beställd, studentresa/Bal planeras för fullt!
Man har börjat kolla runt på Balklänningar och allt därtill:) SÅ himla kul:D
Och Jag har en Kavaljer till Balen=) wiiee Detta kommer bli så himla bra!

Vi hörs sen.
Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0