Sliten

Praktiken idag var bra:) så underbart trvliga och snälla människor.
skulle kunna bo hos dom! så nu längtar jag tills nästa torsdag:)
Moster kom ner så hon jag och Syster käkade Lunch. jag hittade ett par skor oxå som jag köpte:)
sånna kängor med nitar och skit hit och dit! gillade dem!
Sen klippte sig Moster och slingade håret:)
och efter det så fick ajg sluta, så jag och Rebecca Drog raggen hem till svanskog:P
Jag åkte upp till syster och då kom de massa folk som ville bli klippta, och jag behövde pengar. 850 kr rikare(Y)
så idag blev det inget myspys:( 

Nu somnar jag snart med datorn på magen, sjuuukt trött är jag.:(
God natt.

Jag kan inte skilja på om jag vill vara med dig





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0