God morgon!

tisdag och egentligen praaktik.
Meen jag är sjuk, var ju uppe på Sjukhuset i onsdags och visade sig att jag hade feber, halsinfektion och öroinflammation:P så fick pencillin och jag kan ju säga att jag har varit riktigt dålig på att ta dom som jag skulle!
och de får jag väl sota för nu... Drack ju i helgen så då ble de aldrig att jag tog dem, men nu har jag hävt i mig ett par pills och hoppas att de änns lite bättre snaaart! mina örron gör ont!

Så nu har jag precis käkat lite frukost så nu ska jga krypa ner under täcket igen och kolla Vänner heeela dagen.
ska bara ligga inne och försöka bli frisk!O försöka få tillbaka rösten..

Ha en bra dag ni andra!
Puss Ems


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0