Helgen!

gooodmorgon! 
Ledig från skolan idag, ska på visning med Tjejerna på salongen..
så ikväll blir det god mat och dryck på Tempel, saaamt visning!!:)

Haft en jätte bra helg.
Fredags drog jag och Nina till Tempel, 100% Party! bästa kvällen på väldigt länge vääl!
mycket trevligt, jonte var snäll och ställde upp som chaufför, och vi virrade inte bort oss, utan vi klarade oss bra och kom hem levande..;) fick tillochmed med mig Nina hem till mig;) inte varje dag de händer, ytterst trevligt:)

Och i lördags var de soft dag, bara var. sen på kvällen svanskog. mös lite uppe hos syster.
sen spenderades natten hos Mammi:) 

igår blev de åmål och jobba en sväng, sen till syster igen och kääka Tacos! 
Sen säffle, handlade med lite godis hem och kollade på filmen på 4an, seeeen sooov!

Nu ska jag göra mig i ordning för att hämta Nina hjärtat :) ♥
värdelöst blogg inlägg, men orkar inte lägga ner mig;)





Em & Luuuudde :)


Garderob killen;)



Hotellfrukost hos mammi igår;)


Jaaaja 
Puss Nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0