M&M

Jaa, Kanske ska orka lite, i brist på annat. 

Igår var de Hockey kväll hos Jonte, med honom och Rogne! ytters trevligt och dom vann oxå!;) haha
Sen promenad hem, satt lite och sen ut på promenad och friskluft igen..
Hamnade till slut hos Nina så vi mös och kollade på Big brother:) 
Sen hem och spenderade natten kollandes in i väggen, mja ungefär. sen upp vid 6 och iväg till skoooolan!
gjorde snygg frisyr på Lätt, och hon en på mig. ganska grymma faktikst.
Sen en sväng på stan, handlade hem lite god mat och kollade runt lite.
Och sen sov jag bort ett par timmar, gott. skulle kunna sova 24/7 nu.. jag är trött, min hjärna är trött...

Mår inte värst bra, så får se hur det blir med praktiken i morgon..
Nu ska jag iaf mysa med mina tjeeejer! 
God natt på er

/ Em



a wise girl kisses but doesn´t love, listens but doesn´t belive, and leaves before she is left

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0