tisdag-onsdag

igår var ryggen bättre! hade möte med jobbgrejjen vi 11, kom inte fram till något som vanligt ungefär;)
efter de så åkte jag bort till Line och färgade håret på henne, catrine var där o häll oss sällskap.
sen tog jag och Linis lunch på Mcd faktiskt! sen åkte vi till Karlstad, kollade IKEA , rusta och bervik en sväng:)
sen till svanskog hämtade upp Oliva som skulle med hem till säffle och sova över hos mig:)
Köpte med massa godis och mcdmat till henne;) och bara hade de jätte mysigt. Och när vi kom hem så låg det rosor utanför dörren, som min älskling hade fixart hem till mig:) underbara han <3 jätte fiiina:) blev så glad!:)
occcch sen Line kom och joinade oss under kvällen och natten.
i morse hoppade vi inte upp förrens halv 10;) gjorde oss i ordning så gick jag o Olivia ut på stan en sväng:)
Lilla moste Emelie var ju tvungen o skämma ut henne lite, så köpte med nya kläder hem!:)
Hämtade upp Line igen efter maten o åkte till erikshjälpen o kikade!:)
Sen till Kusin Elisabeth o lekte med Sofie.

och nu under kvällskvisten har vi hängt hos Ulle, färgade utväxten på henne, och Olivia åkte med sin mormor hem!:) så nästa vecka är de Louise tur att komma hit o ha en hel kväll- dag :) myyss:)

Nu ligger jag ensam hemma, och fryyyser. gud va kallt de är! uuuhh.
I morgon är de torsdag o då kommer min fina underbara sambo hem, längtar efter honom så mycket ♥


Sötan!:)


Frukost, haha förövrigt såg de ju ut o vara en jääätte rolig frukost haha!


nya jeans, ny tröjja, o ny sjal :)


Fina rosorna:)

Puss em
Äslar dig Marcus! du är underbar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0