En Dag med Makk

god afton!

Dagen började ju inte allt för bra MEN den ordnade upp sig bra!:)
Städade lite i morse, sen skulle jag ta mig en promenad bort till Makk.
Slutade med en isande Emelie som sprang upp och stannade till på besök hos Niklas en sväng:)
Men sen kom jag allt fram till Makk oxå!:) 
Lagade lite lunch till han och såg på tv..
Sen Allé, han tjockade men ikke jag! (Y) Ica, sen hem till mig.
Fick alla ♥ dags present av honom förut:) men de är hemlig:D 
hahaha nje då, de var toalettpapper och saft, haha undrar vad han vill säga med de? :S hehe 
men tack så mycket Marcus, nu kan jag dricka massa saft OCH gå på toaletten:)

Nu har vi precis vart och pantat och vart ute och dragit raggen med Saabisch! :)
ska söööva nu, upp till Praktiken i morgon. Marcus och Putte lämnar mig helt ensam i säffle nu ett par dagar:( 
hur ska jag klara mig och vad ska jag göra? hahah 

Åh jag hittade jackan förut oxå;) var nörsken och lindahl som snott den...-.- 

godnatt(:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0