Godmorgon

min dator har gett upp hoppet lite här under veckan.
men igår fick jag tillbaka lite liv i den iaf! tuuur de..

Onsdags blev de ingen skola, vaknade med mobilen bredvid mig i 3 delar, alltså hade inte larmet kunnat ringa..
hoppade väl upp vid 1, gick till Marcus och kollade svensk maffia medans han städade.
sen kom putte och hämtade oss, åkte till ICA och handlade mat, sen hem till Putte då lagade dem maat!
riktigt gott blev de, sen ner till stan igen. ställde ner bilen. sen var vi ute ett par timar och gick!:)
sen hem hit, kollade film seen drog dom och jag somnade riktigt tidigt!:)

Igår var de praktik tlll 6, sen mötte jag upp Nina när jag kom hem så gick vi ut och gick en timma.
sen hem och då kom Mattias så åkte med han till ICA, sen hem till honom.klippte han och färgade håret och kollade svenskmaffia.
seeeeen hem till mig och sov!


och nu ska jag med honom till Kd..
så nu ska jag göra mig i ordning.
Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0