Lever lite igen

Börjar känna mig som människa igen...
nu får de bli många lugna helger framöver!

Gårdagen började riktigt bra faktiskt.
jag och Mikaela gjorde oss i ordning här hos mig, tjööta och drack lite öl!
mycket trevligt..:) Sen droppa de in foolk, och jag, ja vad gjorde jag? dog väl i något hörn..
sen gick vi iaf till Harrys, på vägen dit kom jag på att jag inte hade med mig mitt leg! som vanligt!!!!!
men gjorde ett försök och kom in iaf.:) hade nog vart bättre om jag hade skippat de....
men hade iaf roligt, tror jag?

fick lämnade de lite tidigare än planerat.. mådde sjukt dålig.
och som sagt döden var nära! kom iaf hem efter lite hjälp av Makk och en ENARMAD turk;) haha heeerregud
väl hemma intog jag ett tag runt toastolen!!
När jag väl bäddat ner mig i sängen droppade folket in igen......
Alla var överallt, grejer gick sönder, folk stöp som furor.. ah kalabalik.. 
till slut försvann dom och jagg somnade som en stock!

och i morse när jag vaknade så önskar jag nog att jag faktiskt hade dött..
fyy , men nu är allt städat och jag har tilloch med tvättat nu under eftermiddagen! inte dåligt..
nu ska jag dra på en film och ikväll blir de sängen tidigt:)

puss Em








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0