Lite bättre Lördag!

jaa gårdagen var dryg!
Låg inne och halv sov hela dagen!
Sen på kvällskvisten tog jag och makk oss en promenad hem till honom!:)
Fick se hans katt för första gången! OMG stor som ett hus och den ville nog äta upp mig egentligen, men ajg klarade mig undan fint:) haha
låånade Duschen och när jag kom ut stod maten på bordet! Lyx väl!:) hehe 
seen kom mikaela så vi gick hem till mig, tjockade lite chips och dipp sen stack hon ganska snabbt:P
Daatorn fuckade sig och jag somnade! 

Idag hoppade jag upp och städade och diskade:) döööktig!
Sen tog jag en promenad till Emil, så har suttit där nu och hängt, även klippt honom!:)

Ikväll kommer Mikaela, så då blir de en eller 12 öl!:) 
sen är de väl tänkt Harrys:) 
Så nu ska jag försöka ta mig en dusch! 
sen ska jag göra mifg i ordning! 

Ha en bra kväll!
Puss em



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0