Svanskogs häng

Haalloj!

helgen är redan slut, gick på tok för fort.. eller? kanske bara var bra de;)

Fredagen spenderade jag med Mattias och Emil, var till Kstad och Filipstad och kollade runtpå bilar till Emil..
sen till svanskog och snodde syster bil sen säffle igen, kvällen var lugn, Häng med min Nina:) drog ett par varv på stan , annars så bara var vi!:)
Släppte av henne och hämtade en full Makk, MYCKET jobbig var han..hehe neejdå:)
hem sen dog till en film! 
Lördags hoppade jag upp 8a och åkte till jobbet, drog in cash som aldrig förr sen vid halv 2 slutade jag.
drog raggen till Svanskog, bytte bil och sen säffle igen, åkte till JOnas och skulle egentligen ha klippt honom men tyvärr glömde jag kammen så blev ingeting med de, utan ett par öl åkte ner ist;) lite folk kom sen blev de Harrys..
som förövrigt var mycket tråkigt till en början, så jag och Martin tog raggen hem till mig, tänkte  fixa fest men slutade med att vi satt där självajag och han! HAHA.
han tjockade Pizza och jag åkte tillbaka till Harrys, då hade de trillat in lite mer folk och var genast mycket roligare;)
ah sen hem när de var slut, men då var de Efterfest på G, så bort till Andra sidan stan igen till Andrea..
satt där med Wetese, Rasmus, Staffan och rikard, määrtin trilla in till slut. jag somnade.
och fråga mig inte hur jag kom hem? vaknade iaf hemma i min egna säng bredvid A.
så i morse/middags var de lite häng med honom och Märtiin, när dom drog kom Marcus 
och han visste vad jag ville ha han, så han hade köptmed Cigg och cola till mig=) go!:) så han botade mitt illamående humör lite, dock sitter lite kvar än.. inte okeey! men värt de, mycket bra kväll:)
Dagen idag har varit mycket lugn, är hemma hos mamma nu, var här på söndagsmiddag och lämnade tillbaka bilen:P så sover här på soffan inatt, i morgon är de sovmorgon, så ingen skola förrens 1! gott..


ah ganska ointressant information. men här har ni den!

Godnatt!:)
puss Em



hehe hur söta? saknar min Ela <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0