Tisdag

Hej!
Praktik idag, min bästa fina Emil var sååå snäll och hoppade upp tidigt för min skull och körde mig till Salongen!♥
Tisdagar är alltid så lugna dagar, ingen utav oss har haft värst mycket att göra.
Jag och Rossie städade järnet!! snyggt som tuusan blev de!
Bella fick även äran att sätta saxen i mitt hår! inte varje dag de händer, inte något jag är speciellt förtjust i , men hon fixade till de snygg, dok 2 cm kortare:( hehe men OJ va mycket friskare! :)

Sen vid kvart i 4a tog jag bussen hem!
och somnade som en stock, vaknade vid 9e..:S inte bra! 
Nu har jag iaf diskat allt, ska ta tag i tvätten och sortera den tills i morgon då ska de tvättas!
Sen damma och dammsuga!:) 

Kommer antagligen aldrig somna i natt, meenmen;) 
I morgon är de uddevalla och 3 timmar lektion som väntar, dryygt!
och på kvällen blir de häng med Saknade jonte!=)

Ha en bra kväll:)
Puss Em



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0