1 januari 2011

Nytt år, nya möjligheter... känner på mig att de kommer blir ett suveränt år:)


Helgen har varit braa!:)
Drog Till Sskog i torsdag, gick till Nörsken och drack ett par ööl..
Inte något större drag, bara någon sur flickvän här och där som ville döda mig, men med lite livvakter och smita ut genom bakdörren så klarade jag mig fint:) haha
Konstigt att vi tjejer alltid ska råka ut för galna flickvänner(EX), när de egentligen är killarna som är dumma och inte kan hålla sig till dom;P menmen.....( och med de sagt menar ja inte att jag höll på med någons pojkvän, utan i säffles kommun räknas de bara om man råkar sitta bredvid killen och prata och ha trevligt)
Gick hem vid 12 redan, så kom i sängen tidigt..
Upp på morgonen umgicks med familjen, gick ut och gick. sa hej till slitna norskar. sen umgås lite mer med familjen.
sen åkte vi till Säffle igen, hem stressade röven av mig, inget gick min väg utan de slutade med en grinande emelie på golvet som tänkte skita i nyår totalt:P tyyyp.
Men tillslut var löshåret i, lösögonfransarna på och naglarna fixade.
Drog iväg hem till Eric och Nattis, drack alldeles för mycket och sen, ja sen efter 10 kommer inte emelie ihåg..
har aldrig mått så dålig och spytt så mycket i hela mitt liv.... usch!
Men snälla Marcus, som kom från ingenstans:P hjälpt mig så jag iaf kunde stappla iväg till harrys.. 
tur jag gick dit med hono så han fixade med vakterna så jag kom in, annars hade de aldrig gått. haha
väl där inne var de säkert jätte kul, säääkert, haha
Vet iaf att jag masade om champagne så jag missade 12 slaget ute på torget. men jag fick ett bra 12 slag inne på harrys med mina vänner! 2011 kunde inte börjat bättre om jag säger så:)
Vaknade väl till liv runt 2 och började vara i medvetandet igen..
Blev Bakfickan en snabbis, sen med Mattias upp till Emil... sa hej sen blev de säffles och kebabpizza!:)
seen hem till soffan, somnade med engång...

och i morse blev de en promenad till dilans och bakfylle häng med killarna, sen upp till Jonas och där har vi låge hela dagen och dött.. 

ah just de, lyckades bli stoppad av polisen och att bilen gick sönder idag, kanske inte så jätte bra start på 2011 Ändå? nu måste jag punga ut ännu mer pengar:( haha
Fjäderjäveln gick av på mitten och typ skar hål på däcket, (eftersom emelie inte hade någon lust att stanna och gå hem fast de luktade bränt ggr 1000... haha) men tillslut insåg jag att de inte funkade så fick ställa ner den vid heidis och ringa min kille med skillen! haha som konstaterade felet;) så nu får den stå där tills någon känner sig manade att hissa upp min bil och grejja felet;) haha

Nu ska jag lägga mig och soova!
Ny dag i morgon.
goodnatt

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0