3 januari

mmmm.
trött som tuusan. får börja vända rätt på dygnet nu snart! för snart är skolan igång igen och denna terminen ska gå bättre än förra!

igår vaknade jag typ halv 4 a tror ja...:/ inte okey
hoppade upp och gick med Nina till Alle och käkade lite mat.
sen hem igen, började städa och höll på med de resten av kvällen. 
sen blev de en lång varm dusch sen filmmys:) 

sen däckade jag, och vaknade för en stund sen.
nu ska de sorteras kläder, för här ska tvättas! 
sen vid 5 börjar jag jobba... Ja ni hörde rätt.. 
tänkte börja året med att vara vuxen och ordentlig! 

I morgon kl 11 är de lägenhets kollning som står på tapeten! :D
den är så gott som min:) och jag kan flytta in omgående, så till helgen kanske jag flyttar:) 
uuuunderbart! 

nej nu får vi ta tag i det här:)
ha en bra dag allesammans.
Puss





If I'm not made for you, then why does my heart tell me that I am?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0