Åmål- Uddevalla

godmorgon!
sitter på tåget ner mot uddevalla, pigg och i ordning gjord för engångskull!
hoppade upp jätte fort i morse, kan berott på att jag somnade 45 minuter innan klockan ringde.
blev mer som en powernap.. kanske ska göra så varje natt? nej de håller nog inte i längden..

ska bli gott att komma ner till tjejerna:) 
känner mig motiverad, vill vara braa denna terminen, de är ju trotts allt bara ca 5 månader kvar!
5 månader som förändrar hela mitt liv, ah de går inte att ligga på latsidan helt enkelt! nejnej & nej!

ska iaf försöka hinna med tåget halv 4a hem, hemma i åmål runt 5.. hade faktiskt tänkt mig en spring tur då.
men fan är ju as halkigt ute! så får nog ta den där cykelgrejjimojjen inne ist:P
Sen ikväll kommer Putte & Marcus och hälsar på:) 
Marcus den jäveln åker till Gran Canaria på onsdag....:(så han ska sääga hejdå till lilla mig.
han beställde biljett igår.. inte ett dugg avis..
jag ska sola varje dag nu bara för de;) han ska inte vara brunast! hehe 
hur ska jag klara en vecka utan honom oxå? hehe kommer vara jättte toomt ju...;) haha

nog tjatat nu ska jag sätta på lite SATC och halv sova resten av biten.
ha en bra dag!
Puss Em







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0