en ny måndag:)

hej!

äntligen tillbaka i Uddevalla! och äntligen fick ajg tillbaka min älskade dator!
lämnade in den i fredags och han hade kvar den under helgen!
så de har vart ett internet/dator/facebook löst helg! men jag har överlevt!;)

helgen har varit braa! eller ah ganska;)
haha
Fredags var jag hur trött som hellst när jag kom hem, var i säffle vid 6. klippte Anna snabbt sen somnade jag som en stock! vaknade liite när Anna gick, och då fick jag en överaskning i form av en AndreasDretfullWetese;)
somnade så gott bredvid mig i sängen! Martin fick komma och rädda mig lite, då upptäcker vi att hans nyckel åg på FEL sida dörren! så vi bädda ner honom i soffan så fick han sova där! hahaha ja herregud..
han sov så gott så!

Lördagen var ganska lugn,Klippte morbror, sen åkte jag till Syrran och vi drog raggen till Årjäng och kollade på en soffa! tror jag slår till på den! en beige divansoffa! mja den får duuga!
Sen åkte jag till säffle igen vid 8, köpte godis och duschade och bara mös ner mig i soffan och kikade film:)
Marcus kom och joinade mig! (:

och igår så var jag och Nina ute och gick heeeela dagen, i 3,5 timme tror ja? hur sköönt som hellst!
sen kom mammi så vi åkte till Saker&ting och shoppade (VIP;)) hah
fick med mig massa kul:)

Skickade efter en liten väggtext som jag ska ha över sängen=)



nej göra lite nytta kanske?
ha en braa dag!
puss Em


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0