En pizza , tack!

jaaha.
fy vad dåligt jag mår..
ska jag ta gårdagen som ett tecken? att jag faktiskt inte kan dricka alkohol något mera?
får nog göra de och skippa alkoholen de närmsta månaderna!
tråkigt var de oxå, ska aldrig mer gå ut i Karlstad! vad är vitsen? stå och hoppa tsm med 2000 pers man inte känner.. haha nej men de var tråkigt för att man inte kände någon typ. 

men jag ska inte klaga! jag har haft de värre:)
kom hem utan problem gjorde ja oxå, gyytt!
var hemma redan vid 2, ah så tråkigt hade ja:P hahah

Nu mår jag som jag förtjänar.
jag vill ha pizza.. men mest Cola..
får nog pälsa på mig och dra raggen till Säffles;)

ha en bra dag.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0