Mööms

hejhejhejhejhejhej!
ja, precis så där känner jag mig i dag!fluuumm like hell!
vet inte vad de är med mig, känner mig glaaad och skulle nog kunna gå runt och råflina mest hela dagen!
men jag har en sån ful skrattgrop så jag försöker dölja min glädje;) haha

jaja! 
I morse hoppade jag upp och tog Bussen klockan 8a till Åmål, var på praktiken fem i halv!
tjejerna trodde att jag stagit i huvudet och blivit dum i huvudet;)
jag brukar ju komma halv död typ prick klockan 9e annars! men som sagt jag är glad och pigg nu förtiden!
jobbade på till kl 1, sen kom mamma och hämtade mig..
åkte till säffle, till sjukhuset, allt såg bra ut, bara NÅGRA prover som ska tas!:)
sen raggen en sväng med Nina! sen tog vi en promenix hem till henne, slängde i lite blekning i hennes hår, tjatade lite och sen kom Jonas och hämtade mig, raggen sen hem till Anna!
Nu har jag precis fått god mat!

Och nu väntar jag på Marcus, han kommer hit med SALT, så vi ska se på den:)
neej nu måste jag duscha!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0