myyyyycket jobbig kille, och snål nått så överjävligt!

Goddag!

fredaaag! och jag känner för att göra något kul! trött på nyktra helger nu.
men som de ser ut just nu så får de nog bli en lugn och sansad helg även denna helgen!
MEN nästa fredag då är de afterskiiiiiii som gäller!myycket trevligt!

Ah igår var det soffhäng som gällde! Putte & Marcus kom upp en sväng.Putte lämnade oss ganska snabbt. 
Lagade mat mitt i natten som vanligt, och kollade SALT! riiiiktigt bra film!
Sen vid 4 halv 5 insåg Emelie att de kanske var dax att kasta ut Marcus och gå och lägga sig! lika smidig som vanligt!
såå ringde larmet kvart i 6, fick ett ganska oroväckande väckning! haha Sköldpaddans ägare låg och skedade med mig! hahaha men OJ vad fort jag hoppade upp;)
och ja nu sitter jag och Lättan i skolan å är grymma!:)
sen är de 3 timmar frisör som gäller!eller om jag kanske ska ta tidiga bussen hem?
nej måste vara ordentlig! 

ha en bra dag allesammans!
Puss Em




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0