real housewives of beverly hills

Måndag igen, o har haft en jätte bra helg med mitt hjärta!
Lördagskväll gick vi och köpte med oss lite gott och gick hem till matte och satte oss och kiade film!
och i söndags åkte vi ut till mamma och pappa som grejjadee i huset, vi lagade middag till dem som vi bjöd på:) jag klippte lite folk sen hem igen:)

o I morse hoppade jag upp och städade lite, tog en dusch sen åkte jag ut till svanskog och hämtade sandra:)
åkte in till stan igen, gick till arbetsförmedlingen och sen tog vi en fika med emil på Mcd:)
sen hem och hängde lite, tjatade om allt mellan himmel och jord, sen nu på kvällen körde jag hem henne till svanskog igen, åkte in snabbt till mamma och pappa som var en sista gång i gamla huset, i morgon tar dom nya ägarna över;)

nu har jag precis fått i mig lite mat:) blev köttfärsås och spagetti idag så nu är ja määäätt!

Ska krypa ner i myskläderna och inta soffläge:)
I morgon ska jag upp och ringa sjukhuset och se om jag kan få en tid och komma in och se vad som är fel med lilla mig;) ska även besikta bilen igen;) se om de går bättre denna gången:P

ha en bra kväll!
God natt Puss Em

emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0