Torsdag:)

torsdag:) och idag kommer älskling hem:) 
igår vaknade jag i svanskog, syster kom o hämtade mig sen drog vi till säffle.
kollade runt lite, hämtade sofie sen fet mat på donken!:) 
sen vidare till Line som fyllde 21 år;) satte i lite mer löshår lite snabbt,
sen drog jag hem och klippte Json och Lillen:) sen stress i ordning och i väg till Line igen!
Satt och små drack med fina tjejer och åt goood tårta!
Sen en spring tur till harrys och in snabbt där och dansade;)
senare lite häng med min Norrman!:)

kom i säng runt 3 halv 4, och just nu vill jag bara skjuta mig själv. hahaha saaaamma visa varje gång, underbart va? 

Neei nu ska jag plocka i ordning sen dammsuga och skura så det är fint när makk kommer hem;)

Biiilder kommer!
Puss Ems


en sliiten bakis Em!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0