Jaag kommer!

Har haft en mobil och internetlös vecka, iaf större delen av den.
Åkte ju ner till Uddevalla, glömde såklart mobilladdaren så har fått klara mig utan den. haha INTE de lättaste, men jag klarade mig ganska bra.
Tisdag var de bara mys med min lättan:)
Onsdag var jag full, full, och full! hade jätte trevligt och de var en BRAA kväll:) föörutom att en tjockrööv trampa sönder mitt internet i 7 delar!!!-.-
Torsdags var jag ett lik, mådde dåligt som aldrig förr och låg mest och dog. Jag och Evve pallade oss ner till Lätt på hennes praktik och sen lunchade vi lite kiina mat:)
Igår var de lugnt, och idag är de lugnt verkar de som , ytters tråkigt.
Men kanske välbehövligt.

Nej nu ska jag sooova.
Godnatt
Puss EM

In the shadow of our dreams, I'm on my own.
I'm so confused.
I need to find home.
You know it takes two, to carry this through.
It's the moment of truth.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0