Flytt

goddag!
nuuu är allt färdig flyttat, nu ska jag bara ta tag i alla kläder som ska upp. har sjukt mycket men ändå känns de alltid att jag aldrig har något att ha på mig! haha

i torsdags när Marcus kom hem från jobbet fick han nyckeln, sen kom jag hem runt halv 7 då började vi flytta;)
sen heeela dagen igår, jag skippade till och med Harrys;) haha 
och nu då är allt klart som sagt, eller ah vi är ju inte klara men just nu så är de vi har uppe och vi börjar få lite i ordning iaf;) Dock vet vi inte vad vi ska göra i det tredje rummet riktigt än! :) Men de känns jätte bra redan, bara hoppas att jag klarar vara sjäv här under veckorna när makkis är borta:P men de ska nog gå bra!:)

Nuu vill jag ut och grilla och dricka öl! vi förtjänar de..
så får se vad kvällen har att erbjuda:)

Puss 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0