Veckan

Tjoho!

har äntligen slagit ner rumpan i soffan! huvudvärk som bara den!!
Har hållt på hela dagen, kanske inte med så mycket jobbigt:P men ändå haha
har iaf bakat bullar och gjort chokladbollar idag;) för i morgon blir lilla Ems hela 19 år;) haha börjar bli stoor!:)

Under veckan har vi varit ute i svanskog och försökt få lite skolarbeten gjorda!, Älskling var dålig i början av veckan så han har varit hemma hela veckan:)
jobbade en snabb sväng igår, sen grejjade balklänningen och gjorde skolarbeten som ska in.

Nu har vi ( läs Marcus) precis dammsugit och skurat hela lägenheten, så nu luktar de gott:) 
Andreas var här och hälsade på oxå!:) klippte honom!:)

haha världelöst inlägg.
nu ska jag pluuuugga!

Godnatt! 
Puss Em


Satte i löshår på Line i måndags!:) beställde även till mig själv så när jag komme rhem Från Napa ååker de i!
Lääääängtar:D 


Japp mina vänner, nu är det faktiskt varken en garderob eller soptipp längre;)


Nya lampan och nya bordet!:)


buuulllar






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0